Som Escola Magnet

La nostra escola ha estat seleccionada com una de les 9 escoles de tot Catalunya que aquest any entra en el programa MAGNET.

Una Escola MAGNET és una escola que incorpora un projecte d’innovació educativa pensat per convertir-les en centres de referència al seu barri.

El programa MAGNET està impulsat, a Catalunya, per la Fundació Jaume Bofill en col∙laboració amb el Departament d’Ensenyament i l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB. L’ objectiu és acompanyar els centres educatius amb el recolzament d’una institució, en el desenvolupament d’un projecte educatiu innovador, atractiu, de qualitat, que tingui magnetisme  i que es converteixi en un projecte de referència en el seu territori, tant per les famílies com per la comunitat educativa.

Aquest programa està inspirat en les Magnet Schools dels Estats Units, que funcionen des dels anys setanta.

Les institucions que hi participen són institucions de referència i excel∙lència en un camp de coneixement específic (ciència, tecnologia, art, comunicació audiovisual, etc.) que tenen un compromís educatiu amb la societat, i una gran capacitat de transferir innovació i coneixement.