Jornada de Portes Obertes_2018-2019

Diumenge 17 i Dijous 28 de Març jornada de Portes Obertes a l’escola.

Podreu veure quin és el nostre projecte d’escola i com s’hi treballa.

Ens ho passarem d’allò mès bé!

DIUMENGE 17 DE MARÇ:

10:45        Xerrada informativa, (Quin és el nostre projecte d’escola, com ho fem…)

11:30        Visita a l’escola  (Els nostres alumnes estaran encantats de mostrar-vos l’escola, tenen ganes d’explicar-vos moltes                    coses …)

I durant tot el matí tindrem activitats de tota mena, jocs, tallers, exposicions, gegants, pica-pica …

DIJOUS 28 DE MARÇ:

9:15 a 11:15      Visites guiades (Voleu veure les activitats que es duen a terme en un dia qualsevol a la nostra escola? Vinga                               animeu-vos!

3:15 a 16:00      Visita a les activitats d’ambients dels més petits, Ed. Infantil (Com és treballa per ambients?)

US HI ESPEREM A TOTS I A TOTES!