L’escola amb la Marató

Aquest any l’escola participa a la Marató en favor de les malalties minoritàries amb el lema

“Tots i totes amb la Queralt, tots som marató”.

La Queralt és una alumna que té “macrocefàlia- malformació capil·lar” i com escola volem posar el nostre granet de sorra en la difusió d’aquesta malaltia i ajudar a recaptar donatius en favor de la marató.

DIJOUS 12 : xerrada informativa als alumnes del cicle de grans (4t-5è-6è) sobre les malalties minoritàries a càrrec d’Àngels Puigvert (presidenta associació i mare de la Queralt)

DIVENDRES 13

11.30: XOCOLATADA SOLIDÀRIA. A l’hora del pati tots/es els/les alumnes gaudiran d’un esmorzar de xocolata i coca. Els dies 10 I 11 els/les tutors/es recolliran els donatius que portin els/les vostres fills/es. L’aportació és voluntària. 3€ seria una bona quantitat però podeu aportar el que vulgueu.

16.30: FESTA SOLIDÀRIA. Al pati de l’escola festa amb música i ball per a grans i petits/es, parada d’informació de l’associació AMCME i parada de begudes i crispetes en favor de la Marató.

Us animen a col·laborar !!! Moltes gràcies

Equip docent-AFA Escola Misericòrdia.

FOMENTEM EL GUST PER LA LECTURA!!!

“Entre les pàgines d’un llibre s’amaguen un munt de personatges màgics, misteriosos, divertits, trapelles, valents… que ens donen l’oportunitat de viure aventures inoblidables.”

Us deixem una petita mostra dels treballs lectors dels/les i de les creacions artístiques que els alumnes de 4t han realitzat.

Premis de la XXXVI Mostra Literària del Maresme

El diumenge 17 de desembre de 2019 es va fer l’entrega dels premis de la XXXVI Mostra Literària del Maresme.

Enguany l’Alba Geli Bertran, alumna de 6è de l’escola,   ha estat premiada en la modalitat de prosa amb el segon premi del grup B.

L’acta de lliurament es va fer  Teatre del Centre Cívic El Gorg,  presidit per l’alcalde de Sant Vicenç de Montalt, Javier Sandoval, i pel president del Consell Comarcal del Maresme, Damià del Clot

Des de l’escola estem molt contents/es  i felicitem l’Alba!!!

Deures d’estiu 6è_2019

Benvolgudes famílies de 6è,
Els vostres fills i filles durant les vacances d’estiu han de fer algunes activitats  que us podeu descarregar d’aquesta pàgina web de l’escola.
Hi ha un dossier amb les activitats de les àrees de llengua catalana, castellana, anglesa i matemàtiques. Hem procurat… Llegeix més»