Projecte 2n – El circ

Els alumnes de 2n estem fent  un projecte sobre el circ en el que estem xalant moltíssim! Durant aquests dies, ens hem transformat en autèntics malabaristes, equilibristes, mims, pallassos, mags… tot aprenent com treballen, quins objectes fan servir, com es vesteixen, etc. Hem fet un treball d’investigació a casa i a l’escola, sabem què es un circ, com es munta i quines són les seves parts. També vam fer un taller de maquillatge sobre la temàtica del circ divertidíssim. Per una altra banda, hem anat molts anys enrere, i hem conegut els inicis del circ, incidint en el circ romà perquè teníem molta curiositat. També hem fet una sessió de cinema enfocada a la temàtica del circ, en la que hem hagut de comprar la nostra entrada i crispetes amb diners ficticis i buscar la nostra butaca, tot fent una simulació de la vida real. Una de les coses que més ens han agradat ha estat construir una maqueta de circ!!!! Estem gaudint molt d’aquest projecte en el que estem fomentant el treball en equip i l’esperit crític.

Feu clic a la foto per veure l’àlbum sencer