Dolça sortida dels alumnes de 1r

Dilluns 27 de maig els alumnes de 1r vam anar al Museu de la mel d’Alcover.
Després d’esmorzar enmig de les conegudes arcades romanes de la plaça de l’Ajuntament, ens dirigirem al museu ubicat en un parany natural. L’indret estava envoltat d’oliveres i avellaners on els nens i nenes van poder jugar buscant el refugi i l’ombra d’una jornada en què el sol es feia sentir de valent.
Dins el museu vam sentir les explicacions d’uns apicultors agosarats que acabaren oferint mostres de la seva experiència tocant un dels panells replè d’abelles amb les mans nues! Increïble.
A més a més, brindaren als alumnes l’oportunitat de crear la seva pròpia espelma amb preuada cera. Un obsequi elaborat per ells mateixos que van agrair moltíssim!
Després de dinar al parc del centre de la vila, la calor es feia més intensa a cada minut. Així doncs, quina millor manera d’acabar el dia refrescant-se al riu Glorieta, el qual cercarem amb entusiasme. El bell indret de la Font fresca ens va regalar un broll d’aigua que reviscolava als més esgotats -en aquest cas tan alumnes com mestres!-
Dia narrat, dia feliçment acabat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *