Vídeo dels nens i nenes del Consell dels Infants

Els nens i nenes del Consell dels infants de Granollers han enregistrat un vídeo explicant com estan vivint el confinament, com se senten, quines coses fan i què és el primer que faran quan s’acabi.
Hi han participat alumnes de les 16 escoles públiques i concertades que integren el Consell.
Entre altres coses, els infants expliquen que aquests dies participen als aplaudiments de les 8 del vespre, que juguen i que aprenen a cuinar; que se senten solidaris i esperançats, a vegades també atabalats i descontents; enyorats, però acompanyats… i acaben amb un missatge optimista: “Tornarem a sortir i a abraçar-nos; Granollers ens espera!”

Per veure el vídeo cliqueu AQUÍ.