Un fenomen astronòmic ha eclipsat els i les alumnes de 5è!

Ja coneixíem el que és un eclipsi solar, quan la llum del sol es veu més fluixa perquè la lluna s’interposa entre el sol i la terra de forma total o parcial. Però el dijous vam poder veure un eclipsi anular, en el qual la lluna no tapa el sol totalment des de cap punt de la Terra.

Els i les alumnes de cinquè de la nostra escola no vam poder evitar comprovar com es produïa aquest eclipsi i, després d’entendre el concepte de què anava a passar, vam sortir al pati amb uns vidres especials per poder veure en directe aquest fenomen.