Tutorials Chromebooks i Portàtils Linkat

El departament d’educació, a través de les escoles, ha facilitat un dispositiu (portàtil o Chromebook) a les famílies que no en tenen amb l’objectiu que tots els alumnes de primària puguin seguir la seva formació acadèmica en línia.

Us facilitem tutorials amb possibles dubtes. Aquests tutorials estan fets en català, castellà i àrab i alumnes de sisè hi han col·laborat en la seva realització.

Si alguna família, malgrat els tutorials, té dubtes tècnics, pot fer-nos arribar la consulta a través del mestre tutor o a través del correu a8053391@xtec.cat.

Pe accedir als tutorials, cliqueu aquí.