Trimestre nou i projecte nou.

Ja hem començat el segon trimestre i amb ell comencem un munt d’activitats i projectes nous.

Estem molt engrescats perquè aquest trimestre toca treballar l’escola i l’entorn.

Fa uns dies vam anar a fer una visita per tots els pisos i racons de l’escola i seguidament vam fer grups i ens vam convertir en investigadors. Cada grupet de nenes i nens va anar a un pis de l’escola i va contar el nombre  d’aules, classes, lavabos, pissarres i portes . Un cop posat en comú vam haver  de trobar el total d’aules, classes, lavabos pissarres i portes així que ens vam endinsar en el món de les sumes i no qualsevol sumes ! N’hi havia de súper llargues!  Així que com que encara no en sabem ( de sumar nombres tan grans) vam utilitzar molts materials ( policubs, reglets, pedretes…) i després vam comprovar-ho amb la calculadora!!!!

El resultat va ser molt positiu us deixem algunes fotos.