Sant Jordi, a la comunitat de petits

El dimarts vam celebrar la diada de Sant Jordi i ho vam fer amb una fantàstica marató de contes. Algunes famílies van venir a l’escola a explicar contes i els nostres alumnes van poder gaudir de l’escolta de contes i històries fantàstiques, tot viatjant amb la imaginació amb els seus protagonistes.

Després de l’esbarjo van gaudir amb els alumnes i mestres de primària d’una estona de lectura compartida, on mestres, nens i nenes van compartir llibres, vam mirar il-lustracions i vam llegir històries. En aquest moment, van descobrir els guanyadors del concurs de punts de llibre d’enguany. A la comunitat de petits els guanyadors van ser el Bernat de P3 i el Mateo de P5. Que contents que van estar!

Per últim, a la tarda l’equip de mestres de petits va representar l’obra de Sant Jordi. D’aquesta manera els alumnes van conèixer la història del cavaller que aconsegueix alliberar a un poble de les malifetes d’un drac golafre i egoista.

Aquí podeu visualitzar algunes fotografies de la diada de Sant Jordi.