Primers dies…

Aquesta setmana passada van ser els dos primers dies que anàvem a l’escola perquè vam començar en dijous.

Vam arribar i el primer que vam fer va ser presentar-nos perquè hi havia un professor nou que es diu Santi. Quan vam acabar les presentacions ens van repartir el material. Després vam esmorzar i finalment vam poder anar al pati a jugar. Després del pati ens tocava mates amb la Laia però com que era el primer dia ens va donar un full on havíem d’omplir unes preguntes per conèixer millor al grup.

La tarda de dijous vam fer els separadors de la carpeta, l’horari de l’agenda i un escrit de com crèiem que serà aquest any.

El divendres ja era el segon dia d’escola i l’últim de la setmana. Al matí vam començar llegint i després vam posar el nostre nom en un full per fer els cartells per repartir els càrrecs d’aula. En acabar vam esmorzar i van anar al Parc del Lledoner, on anirem cada divendres. Després de l’hora de joc vam acordar les normes de la classe. A l’hora de dinar alguns es van quedar a menjador i altres van anar cap a casa.

Divendres tarda vam fer els cartells de les normes d’aula i les diferents àrees per penjar al suro i en acabar vam baixar al pati per fer una foto de classe. Després ens van venir a buscar les nostres famílies.

Va ser una setmana curta però súper divertida!!!