PRIMERS DIES DE P3.

Hola Famílies de P3

Ja ha passat una mica més d’un mes que vam començar aquesta nova aventura a l’escola Lledoner. Aquest període d’adaptació ha servit per coneixe’ns una mica millor i per anar creant vincle amb els vostres fills i filles i amb vosaltres. L’adaptació i la tornada a l’escola és un moment important pels infants, és normal que hi hagi moments tristos o de dubtes i sensacions noves i estranyes, però a mesura que passen els dies aquestes sensacions van desapareixent i deixant pas a d’altres de més familiars, agradables i calmades. Ara comencem a gaudir de moments de tranquil·litat i complicitats, estem tots molt més tranquils i ens anem coneixent més.

Sabem que us encantaria poder veure els vostres petits/es per un forat a dins de l’escola i saber com es desenvolupen,  com es relacionen, com es senten i com es comuniquen i relacionen amb els altres nens i nenes de l’escola. És per aquest motiu que us pengem un seguit de fotos per fer-vos una idea de com han anat aquests primers dies d’adaptació.

Aquí podeu veure les imatges de la Classe de les Baldufes (P3A)

Adaptació. Primers dies d’escola.

Estones de pati.

Anem a conèixer en Tíbiri.

Anem a l’hort a collir pomes.

Agafem castanyes del castanyer.

COMENCEM A FER RACONS