Primeres dues setmanes a 6èA

Mica en mica la rutina setmanal va prenent forma:

DILLUNS
Avui hem fet música a primera hora. Hem après a fer les pulsacions i el ritme. Després ens hem separat en dos grups i  hem fet tertúlies i informàtica. A mi em tocava tertúlies i hem parlat del bulling. A la tarda tocava educació física i hem fet el test de cooper.
DIMARTS
Comença un dia nou amb la lectura diària de 30 minuts. Després hem fet grups interactius de català per veure com ho fèiem de bé. I ho hem fet bé. Després hem fet angles, en concret el penjat. A la tarda hem fet castellà un dosier d’una historia de la creació del sandwich. També hem repartit les llibretes del treball família escola.
DIMECRES
Tercer dia, avui al mati hem llegit 30 minuts. Després hem fet anglès les paraules d’un tema. Hem fet uns jocs de si t’agrada algo en anglès. Frases en positiu, negatiu i pregunta. Quan hem acabat, hem anat al pati. Després hem fet mates les potències per 10 elevat a un exponent. A la tarda hem fet el projecte de reproducció. Avui hem fet de les plantes.
DIJOUS
Avui hem llegit 30 minuts. Després hem fet un dossier de català de vocabulari. Hem anat al pati, i després hem fet problemes matemàtics. I a la tarda hem fet mates un altre cop però repassant sumes, restes, multiplicacions i divisions.
DIVENDRES
Avui al mati hem llegit 30 minuts. Després hem estat parlant de les competències bàsiques i hem fet un dictat de català. Després hem esmorzat i hem anat al pati. Després hem fet plàstica,  havies de calcar un marcianet i pintar un rotllo de paper de vàter. Després enganxaves el marcianet allà. Si acabaves això havies de fer un text de com vas a la escola i on vius pe runa enquesta de movilitat de l’ajuntament. Hem dinat i després de dinar hem decidit quan fa cadascú la conferència. Quan tothom tenia data hem fet espai buit i podies jugar, dibuixar…
Nico Comuñas