Preinscripció escolar, del 13 al 22 de maig.

La preinscripció escolar d’educació infantil i primària es farà entre el 13 i el 22 de maig de manera telemàtica

Aquelles famílies que no disposin de mitjans per dur-la a terme telemàticament, podran fer-la de forma presencial entre el 19 i el 21 de maig, amb cita prèvia. A partir del dia 13 de maig es podrà demanar cita prèvia per telèfon, 938617147 de 9 a 13 h, o a través d’una aplicació. Per accedir a l’aplicació cliqueu aquí.

Aquí podeu consulta la oferta de preinscripció.

A la web del Departament d’Educació trobareu tota la informació, documents i enllaços necessaris per realitzar la preinscripció per al curs 2020-2021. Però a continuació us fem un breu resum:

• Sol.licituds telemàtiques del 13 al 22 de maig

Es recomana presentar la sol·licitud de preinscripció telemàticament, durant tot el període, per tal de reduir el màxim la presència de les famílies en els centres educatius, degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID-19.

Aquí trobareu la informació per presentar la sol·licitud telemàticament.

Un cop fet el tràmit telemàtic, us arribarà un resguard de sol·licitud. Per acabar de formalitzar la sol·licitud, haureu d’enviar aquest resguard i la documentació acreditativa, fotocopiada o escanejada, per correu electrònic al centre sol·licitat en primera opció. La nostra adreça de correu és a8053391@xtec.cat

El centre us respondrà aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què en tingueu constància.

• Sol·licituds presencials del 19 al 21 de maig

En cas de no poder fer la preinscripció telemàticament, es poden fer presencialment al centre escolar escolar triat en primera opció, demanant cita prèvia.

Es recomana:

• Anar una sola persona al centre a fer la gestió.
    • Portar sol·licitud emplenada des de casa i la documentació  general i específica, si s’escau (original i fotocòpia): sol-licitud de preinscripcio 20-21
    • Portar mascareta, guants i el bolígraf de casa.
    • En cas de canvi de centre educatiu, cal portar el número l’IDALU (Ralc), que es demana al centre d’origen.
  • Documentació general que cal adjuntar a la sol.licitud:
    •  Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne es troba en situació d’acolliment, cal la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    •  DNI /NIE o Passaport de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen. Si l’adreça de la sol-licitud no coincideix amb l’adreça del DNI, cal adjuntar el padró.
    • DNI de l’alumne, si en disposa.
  • Documentació per acreditar  els criteris específics i generals de baremació:

Els trobareu a l’enllaç i cal adjuntar-los a la sol·licitud.

El nostre codi de centre és 08053391.