P4 participa en el programa de Suport Vital Bàsic als centres educatius

El Departament d’Educació està promovent la participació dels centres escolars en un programa de Suport Vital Bàsic, l’objectiu del qual és forma a la ciutadania en SVB des d’edats primerenques. Si voleu conèixer el programa, us deixem l’enllaç al web del Departament.

Aquest apropament al SVB l’hem fet a través d’un conte on en seu protagonista, un infant petit, reconeix una situació d’emergència i demana ajuda a l’àvia que truca al 112. L’ambulància porta l’avi a l’hospital i dies després torna a casa ja recuperat.

La finalitat és que els infants reconeguin situacions d’emergència i sàpiguen que el 112 és el número de telèfon per informar-ne d’aquestes situacions.

Hem escoltat el conte, hem dialogat i l’hem representat. Ha estat una bona experiència.

Us animem a parlar d’aquest conte amb els vostres fills i filles.