L’Hort de l’escola a P5

Aquest any l’horta de l’escola ha viscut alguns canvis, fins ara cada curs tenia un espai a l’hort que el compartien el grup A i B. Aquest any podem plantar allà on hi hagi espai. El senyor Ramón ens explica i ens ensenya on hem de plantar, sempre hi ha lloc per tothom i d’aquesta manera podem observar tot l’hort en general i no només el nostre tros.

A principi de curs vam haver d’arrencar males herbes, portar-les a la zona de compostatge i remenar la terra per poder-hi plantar. Nosaltres ho vam fer a la nostra manera, però després el senyor Ramón, amb un multicultor i aprofitant la terra bona del compostatge ens va remenar i deixar l’hort apunt per plantar.

Hem plantat enciams, cols, bledes, cebes, pèsols i calçots. D’aquí poc quan tornem de vacances ja podrem fer una bona calçotada.

Imatges de la classe dels Dofins

Fotos classe de la Naturalesa