L’embaràs d’en Yasser, el germà de l’Abraham

Durant aquest trimestre hem estat molt intrigats amb l’evolució de l’embaràs del Yasser, el germà de l’Abraham. Volem agrair a la Marta les seves visites a l’aula per explicar l’evolució, mostrar-nos una ecografia, comunicar-nos la noticia de que és un nen i es dirà YASSER i també conèixer les mesures de la seva panxa en els diferents mesos d’embaràs. Renoi com creix !

Durants aquests mesos al YouTube hem pogut anar comparant el seu creixement gràcies a uns fantàstics vídeos de WWW.BABYCENTER.COM on ens presenten l’evolució de l’embaràs des de la fecundació, mes a mes i fins i tot el moment del part, un dels capítols més esperats pels nens i les nenes.

En Yasser només li queda un meset per néixer, però de ben segur que tots nosaltres ja li som ben coneguts, i és que els nadons ens escolten des de dins la panxa i diferencien les veus, a més la Marta ens deixa fer-li petons a la panxa. I és que en Yasser és molt estimat per tots nosaltres ja ! Tant que fins i tot amb un aparell anomenat fonendoscopi  (aparell mèdic d’auscultar) que ens ha portat en Martí,  hem intentat escoltar-li els batecs del cor  o els sons de la respiració de la Marta,  és molt difícil … Durant estonetes a l’aula posem atenció i intentem auscultar-nos els uns als altres com autèntics metges ! com ens agrada !

GRÀCIES MARTA i ABRAHAM PER DEIXAR-NOS SER PARTÍCEPS DE TOT AQUEST PROCÉS TAN MÀGIC !

L’evolució de l’embaràs d’en YASSER

A l’aula hem fet un RACÓ a la biblioteca amb les nostres fotografíes de quan érem petits o petites, aquest és el resultat:

QUAN JO ERA PETIT O PETITA