L’alumna Èlia Núñez (6èB) entrevista el presentador de Ràdio Enric Font, de RAC105

Font imatge: https://www.rac105.cat/assets/uploads/2022/03/creativitats_02_xxss_estrena.png

Hola a tots, avui podreu llegir una entrevista a l’Enric Font, el presentador d’un programa de “Rac 105”, que es diu “Ja tardes”.

Hola, Enric!

– Hola!

Jo em dic Èlia, faig 6è i moltes tardes escolto el teu programa. Per això se’m va ocórrer fer-te l’entrevista a tu amb l’ajuda de l’Alberto.

– Molt bé! Què estudies? Quin curs fas?

Faig 6è.

– I què, com ho portes, les notes i tal?

Mmm… Força bé!

– M’ha agradat aquesta mirada que has fet! Bé, va diga’m, diga‘m.

Quina ha sigut la primera cançó que has escoltat avui?

– Avui? Uf! Quina cançó he escoltat avui… La primera… Doncs crec que he encès la ràdio i crec que ha sonat una cançó d'”Ava Max”… Ara no recordo quina era… No sé si “Sweet but Psycho”.

D’acord, ara farem un joc: Jo et diré un moment del dia i tu m’has de dir una cançó per a cada ocasió que jo et digui. Ha de ser tot molt ràpid.

– Ho intentaré!

Una cançó per a escoltar a la dutxa.

– Ostres… Ha de ser ràpid, això? Ostres, això és molt complicat! Doncs mira, ara que estem d'”Eurovisión”, “Euphoria”, va!

Una cançó canyera.

– No ho sé, alguna cosa així de Vichy.

Un matí de dissabte.

– També alguna cosa d'”Eiffel 65″.

Un matí de dilluns.

– Una cosa tranquil·la… Alguna cosa d’Adele.

La nit de divendres.

– Alguna cosa mogudeta, també. Mira, “The Rhythm of the Night”.

Per ballar-la

– Em costa, això, podria dir tantes… Però jo sóc molt dolent, ballant. Mira, “Tacones Rojos”.

Per cantar-la.

– “Formentera”.

D’acord, seguim amb les preguntes. Quan vas en cotxe, quines cançons o emissora escoltes?

– “Rac 105”.

Si no treballessis com a locutor de ràdio, de què treballaries?

– Seria electricista, segurament. És curiós això!

Quants anys tens?

– 36! Se’m fan molts!

Bé, ets una mica més jove que els meus pares. El debat d’aquesta generació és: “Bola de Drac” o “Arale”?

– És difícil! Jo opto per “Bola de Drac”, però “Arale” Va marcar molt.

Ja sabia que em diries això. Vaig escoltar el dia en què deies que preferies “Bola de Drac”. Bé, doncs quin és el teu dolent preferit d’aquests dibuixos?

– El meu dolent preferit? El “Freezer”.

Per acabar, que no és una pregunta, sinó que és una petició. Com els oients del “Ja tardes”, m’agradaria demanar-té una cançó per aquesta tarda, que és “Petar-ho”, d'”Oques Grasses”.

– La posaré segur, és clar que sí! Gràcies!

A tu!

– Adéu!