Jornada Vallèsbot!

Bona tarda famílies!

Aquest matí, hem anat a la jornada Vallèsbot al Parc del Congost, per a mostrar i explicar els nostres projectes. El grup de 6è A, ha exposat la seva caseta d’ocells i el grup de 6è B, la seva maqueta. En tots dos casos, hi havia una proposta de millora del Parc Lledoner, amb un robot programat pels nostres alumnes.

Durant tot el matí, hem pogut compartir els nostres projectes amb altres escoles de la zona i també hem presentat les nostres maquetes davant d’un jurat. La jornada ha estat molt interessant i com a recompensa a tota la feina, ens han atorgat uns diplomes per a cada grup!

Aquí us deixem unes imatges de la jornada!