Jornada Tardor aFFaC Educació emocional i salut mental

Des de l’AFA de l’escola volem compartir aquesta xerrada que té com a objectiu posar en relleu la importància de cuidar la nostra salut mental, especialment la dels i les joves.

També volem saber com ha de ser l’educació emocional per prevenir danys majors més endavant. Hauríem d’incorporar-la de forma transversal en el currículum educatiu? Quines eines tenen les famílies? I el professorat? Aquesta educació emocional pot evitar casos d’abandonament escolar prematur, fracàs escolar o assetjament escolar?

Totes aquestes preguntes i més les intentarem respondre el dia 20 d’octubre a la Jornada de tardor aFFaC de la mà de dos experts del tema: l’Èlia López i el Roger Ballescà”.