Ja tenim l’hort a punt!!

Hola a tots i a totes!!! Quan vam arribar a l’escola ens vam trobar que l’hort no estava en condicions per poder plantar res… així que tots els alumnes de l’escola, ens vam posar a treballar. Els alumnes de 5è, també!! Ens ho expliquen així:

Hem anat a l’hort i hem vist que estava ple d’herbes dolentes. Llavors les vam començar a treure de les parcel·les. No les vam treure totes, perquè no vam tenir més temps. Quan vam baixar pensàvem que seria molt fàcil però va costar molt. Vam haver de fer molt treball en equip per aconseguir-ho.”

I així va ser! gràcies al treball en equip que van realitzar, ara ja tenim l’hort a punt! Us deixem un enllaç amb les imatges.