Ampliació del període d’inscripció a l’AFA

Bon dia, famílies

Us informem que Cartell Promocio AFA Lledoner 22-23 web per aquest curs 2022-23, ho podeu fer a través del següent enllaç: https://bit.ly/3xQT1A6.

La quota de soci és de 30 €/any per família i permet que les famílies de l’escola puguem contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament i al desenvolupament del diàleg i la convivència entre tots els sectors de la comunitat educativa a través de:

• L’oferta del servei de menjador i acollida i d’activitats extraescolars

• El finançament de les comissions mixtes i, per tant, de les festes, les decoracions, la formació a les famílies, el manteniment de l’hort o les millores del pati, entre d’altres.

• Oferint a les famílies sòcies una assegurança de riscos per als acompanyants a les sortides que programa l’escola.

• Participant en el Consell Escolar.

• etc.

Moltes gràcies pel vostre suport per poder continuar creixent com a l’escola comunitat!

L’escola som tots. Crea Comunitat