Inici del Bicibus a l’Escola Lledoner

Divendres passat es va iniciar el primer bicibús del Curs de l’Escola Lledoner. L’AFA i l’escola col·laboren amb l’entitat local Granollers Pedala per fer-lo realitat.

El Bicibús fa un recorregut, sempre el mateix des d’un punt de la ciutat fins a l’escola. En aquest recorregut hi ha diferents parades on es recull a les famílies (un adult responsable i els infants). Des de la primera parada a l’última el Bicibús va creixent en volum de bicicletes.

Us animem a participar per fomentar la mobilitat sostenible i reduir els fums a les escoles. Podeu trobar tota la informació de com fer-ho a la infografia i enllaços:

Registra’t a l’app cat.bicibus.app
Més Informació a la web