Inici de curs

benvinguda curs 18-19

Benvolgudes famílies,
Us fem arribar aquesta informació per dir-vos que ja tenim l’escola a punt per començar el curs.
Us esperem el dimecres 12 amb moltes ganes.
Les portes s’obriran a les 9:00 del matí i els mestres us rebrem a les aules i en diferents punts dels edificis per fer l’entrada una mica més àgil.
Per ajudar al moment de l’entrada tindreu cartells penjats però us recordem que:

• P3 pel vestíbul de l’edifici dels petits.
  • Els alumnes de P4 per la porta del mig de l’edifici dels petits.
  • Els de P5 per la porta del final de l’edifici de petits.
  • Els alumnes de 1r heu d’entrar a l’edifici de primària pel porxo del mig, pel costat de la biblioteca i les aules de primer.
  • Els alumnes de 2n i 4t hau d’entrar pel vestíbul de primària.
  • 3r, 5è i 6è pel porxo del final de l’edifici de primària.

A més a més, les famílies que ho volgueu esteu convidades a completar el mural de l’entrada de l’edifici de primària. Podreu passar un cop hàgiu acompanyat els vostres fills i filles.

COMENCEM EL VIATGE…