Informacions final 1er trimestre

nadal navidadBenvolgudes famílies,
Us fem arribar algunes INFORMACIONS per al final del trimestre.

• Festius:
    El dia 6 de desembre serà festiu i 7 de desembre serà de lliure disposició. L’escola estarà tancada tots dos dies.
  • Entrega d’informes:
  • Els informes dels alumnes de la Comunitat de Mitjans i Grans (de 1r a 6è) es donaran el dimecres 12 de desembre en format digital.
  • Els informes dels alumnes de la Comunitat de Petits (P3, P4 i P5) es donaran el divendres 18 de gener en format digital.
  • Les entrevistes per comentar l’informe del primer trimestre seran:
    • Del 14 al 20 de desembre a la Comunitat de Mitjans i Grans i les graelles per apuntar-se es penjaran al porxo de l’entrada el 10 i l’11 de desembre.
    • Del 21 al 28 de gener, P3, P4 i P5. Les graelles per apuntar-se es penjaran a les portes de les aules el 14 i 15 de gener de 2019.Concert de Nadal al gimnàs de l’escola:
  • Concert de Nadal:

El dijous 20 de desembre a les 9:30h Petits i a les 11:30h Mitjans i a les 15:15 Grans, us convidem a assistir al concert de Nadal que ens oferiran els alumnes i que serà obert a totes les famílies de l’escola. Durant l’actuació no és podrà fer cap enregistrament d’imatges dels nens. En breu es penjarà un vídeo al bloc on es podrà veure la gravació de l’actuació.

El divendres 21 de desembre acaba el trimestre. Aquest dia no caldrà portar esmorzar, esperarem que el TIÓ ens cagui torrons i neules. Aquest dia les classes finalitzaran a les 13:00h a tota l’escola. L’horari de menjador de l’últim dia serà de 13:00h a 15:30h. Els alumnes de menjador es recolliran únicament a les 15:30h. Hi haurà servei d’acollida fins les 16:30h. Per tal que un alumne pugui fer ús d’aquest servei és imprescindible que ho comuniqueu a la Sra. Carmina Pizarro abans de divendres 14 de desembre.

Les vacances de Nadal s’iniciaran el dia 23 de desembre fins el 7 de gener inclosos. Ens tornarem a retrobar el dimarts 8 de gener de 2019 a les 9h.
Aprofitem per desitjar-vos un bon pont!