Informacions de final de curs

final de curs

Us volem informar de diferents aspectes de cara a final de curs.

• El dilluns dia 18 de juny es penjaran les graelles per a què us pugueu apuntar a les entrevistes de final de curs amb les tutores i tutors que seran el 25 i 26 de juny durant el matí, excepte sisè que seran totes el 25.
  • El dijous 21 els nens s’emportaran l’àlbum a casa juntament amb l’informe de final de curs.
  • El divendres 22 de juny és l’últim dia de classe. A l’escola farem diferents activitats per celebrar el final de curs entre les quals hi haurà una gimcana esportiva. Properament us farem arribar més informació sobre l’últim dia de curs. S’ha de portar fruita per esmorzar encara que després menjarem gelat per celebrar el final de curs.

Les classes per al curs 18-19 s’iniciaran el dimecres 12 de setembre en horari de 9 a 12,30h i de 15 a 16,30h, excepte per als alumnes de P3, que tindran un entrada esglaonada per tal de preservar la seva adaptació a la nostra escola.