FAQ – Extraescolars Curs 23-24

Bon dia Famílies,

Hem detectat que encara teniu un munt de consultes sobre el tema de les extraescolars del curs vinent. I ens hem decidit a fer una recopilació d’aquestes per si us poden servir per aclarir els dubtes que encara podeu tenir:

PREGUNTES FREQÜENTS EXTRAESCOLARS CURS 2023-24

Els 10 o 50 € de matrícula, són un pagament a fons perdut encara que no s’obri l’activitat?

No. En cas que no surti el grup, es farà el retorn dels 10 € o 50 € pagats en concepte de matrícula. El retorn es farà en efectiu durant el mes d’octubre mitjançant l’AFA i la comissió. Sereu informats personalment si no s’obre el grup.

La inscripció es tancarà a mesura que es vagin omplint grups?

Sí. Un cop el grup arribi al màxim de la seva capacitat es tancarà. La gent que s’inscrigui a partir que el grup hagi arribat al màxim de la seva capacitat quedarà en llista d’espera. Us recomanem que si us interessa molt una activitat no us demoreu.

La matrícula és part de la quota de l’activitat?

No. La matrícula (10 € socis AFA, 50 € no socis AFA), és una reserva de plaça i compromís d’inscripció. Al setembre caldrà abonar les quotes.

He de pagar 10 € de matrícula per cada fill i activitat?

Sí. Per cada activitat s’han de pagar 10 o 50 € de matrícula, depenent si ets soci o no de l’AFA. Si tens dos infants que fan la mateixa activitat s’han de pagar els 10€ per a cadascú.

He de fer una inscripció per a cada activitat?

Sí. Cal fer una inscripció per a cada activitat i per a cada infant.

Si ja m’he apuntat a una activitat i ja he pagat la quota de soci, cal que la torni a pagar si m’apunto a una segona activitat?

No. Només afegeix el resguard del pagament que ja has fet de l’AFA, a la nova activitat.

Què passa si he fet el pagament de l’AFA i de la matrícula en una mateixa transferència?

Per organització, ens ajudaria que féssiu el pagament per separat. Si us heu equivocat, no passa res, puja el pagament a l’apartat AFA i també a l’apartat matrícula. Ja ho revisarem.

On puc accedir als horaris, preus i formularis?

Al següent enllaç teniu els horaris i els formularis. Si us voleu inscriure a ioga en família, fixeu-vos que hi ha un formulari específic.

A finals d’agost revisarem les activitats que comencen al setembre ( Piscines) i, al llarg de setembre, les que comencen a l’octubre. Si no et vols quedar sense plaça, no ho deixis per a l’últim dia!

Gràcies per la vostra comprensió.

Atentament,
Comissió de Serveis