Tria les teves activitat extraescolars 2022-2023!

Bon estiu famílies!

Ja teniu la matriculació oberta per a les activitats gestionades per Va de lleure a aquest enllaç. Les inscripcions realitzades abans del 22 de juliol tindran un descompte del 20% a la primera quota del curs vinent.

A aquests enllaços podeu consultar els horaris de les diferents extraescolars i els preus:

Recordeu que no es farà cap cobrament fins un cop començades les activitats extraescolars. El descompte per a famílies membres de l’AFA serà aplicat just abans del primer pagament, un cop hàgim elaborat el llistat dels per al curs 22/23.

Aprofitem també per informar-vos que el grup de 1r i 2n de kids’n’us no s’ha obert per falta de candidats. El grup de P3 i de P4-P5 de moment tampoc, però mantenim oberta la matriculació fins a la primera setmana de setembre. Les famílies interessades contacteu amb c.serveis@escolalledoner.com.

La matriculació d’escacs, esports amb l’ajuntament i piscines es durà a terme al setembre mitjançant l’AFA.

Us desitgem bones vacances!