ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2021/22

Aquest any podem oferir-vos un bon ventall d’activitats per tal que els vostres fills i filles puguin gaudir de les extraescolars seguint totes les mesures Covid que indica Salut.

Després d’haver tingut un curs ben especial sense extraescolars i amb grups confinats en algun moment, hem pensat que aquest curs seria una bona oportunitat per poder participar d’una manera més activa en les extraescolars. Per això hem volgut apostar fort per l’esport. Consulteu el programa aqui:

Informació Extraescolars 2021-2022

Us traslladem informació a tenir en compte, de cara a la preinscripció i inscripció a les activitats oferides. També us enviarem informació sobre les diferents activitats extraescolars a la web de l’escola, Facebook i a través del WhatsApp del grup de representants de classe.

• PREINSCRIPCIÓ NATACIÓ: 03/09/21 al 10/09/21
  • PREINSCRIPCIÓ ALTRES ACTIVITATS: 03/09/21 al 17/09/21
  • FORMULARI PREINSCRIPCIÓ: https://forms.gle/2zJefwE8KR2RLqMNA
  • INSCRIPCIÓ NATACIÓ: 11/09/21 al 15/09/21
  • INSCRIPCIÓ ALTRES ACTIVITATS: 20/09/21 al 01/10/21

Quan configurem els grups us farem arribar informació a les famílies preinscrites per fer la matriculació.

REUNIÓ INFORMACIÓ EXTRAESCOLARS 21/22: 16/09/21 – 15:15. Via Meet (Publicarem l’enllaç a web, al Facebook de l’escola i al grup de representants).

Per a qualsevol dubte o aclariment pudeu contactar amb l’AFA al correu afa@escolalledoner.com.