Exposicions i moments especials a 6è!

Aquesta, ha estat una setmana molt productiva i amb molts moments especials! A l’aula de 6è A, hem començat amb les “Conferencias” de castellà, hem realitzat les exposicions de la primera part del nostre projecte sobre la tecnologia, hem fet una festa, hem menjat “cus cus” que ens ha portat en Nabil i, per acabar d’arrodonir la setmana, hem fet una trobada al gimnàs amb exalumnes de l’escola, per tal de compartir experiències sobre l’intercanvi. Ells i elles, ens han explicat com van viure l’intercanvi i ens han engrescat molt! També hem pogut parlar amb ells, sobre el camí cap a l’institut. Ha estat molt interessant! Des d’aquí….moltes gràcies! Aquí podeu veure algunes imatges de tot plegat.