Explorant el món: les inoblidables colònies de l’alumnat de sisè a Platja d’Aro

Els i les alumnes de sisè han gaudit les colònies d’aquest darrer curs a Platja d’Aro. Han estat tres dies esplèndids i plens d’emocions.

El primer dia van realitzar una sortida amb unes vistes espectaculars pel camí de ronda per, finalment, acabar fent un bany a la platja i berenar. Un cop van arribar als apartaments, es van banyar a la piscina i s’ho van passar d’allò més bé. Després de sopar, van fer un joc nocturn a la platja.

El segon dia van fer una gimcana a la platja i a la piscina, va ser un dia fantàstic amb un sol radiant. A la nit, i el moment tan esperat, van gaudir d’una nit de discoteca cantant i ballant tots plegats. Quina marxa que portaven totes i tots!

El darrer dia va ploure, però això no els va impedir dur a terme les activitats aquàtiques a la platja. Es van haver de fer petites modificacions a causa de la pluja, però l’alumnat va gaudir-ne de valent.

Han estat unes colònies fantàstiques. Les últimes colònies de l’escola seran un gran record que els acompanyarà per sempre. Aquí us afegim l’enllaç amb les fotografies i vídeos de l’estada a Platja d’Aro:

CLIC AQUÍ PER VEURE TOTES LES FOTOS