Teniu tota la informació disponible a preinscripcio.gencat.cat
Aquí trobareu la nostra oferta inicial: OFERTA INICIAL
Aquí trobareu la LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB LA PUNTUACIÓ PROVISIONAL: LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB PUNTUACIÓ PROVISIONAL
Aquí trobareu la LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB LA PUNTUACIÓ DEFINITIVA: LLISTA DE SOL·LICITUDS AMB PUNTUACIÓ RESOLTES LES RECLAMACIONS
Calendari i Terminis
- Presentació de sol·licituds: del 6 al 20 de març de 2024 (a partir de les 9 hores).
- Presentació de documentació: fins al 22 de març de 2024.
- Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 17 d’abril de 2024.
- Presentació de reclamacions: del 17 al 22 d’abril de 2024.
- Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril de 2024.
- Sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts: 30 d’abril de 2024 a les 11 hores.
- Llista ordenada: 2 de maig de 2024.
- Ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre: Del 29 al 31 de maig de 2024.
- Oferta final de places escolars: 7 de juny de 2024.
- Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 10 de juny de 2024.
- Matriculació: del 18 al 26 de juny de 2024.
La nostra escola
Som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creu i aposta fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. No limita, ajuda a créixer.
Una escola participativa on la intervenció de tots els agents de la comunitat ajuden a millorar els aprenentatges. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, nenes, mares, pares, voluntaris, voluntàries i mestres, essent aquests últims en qui recau la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.
Una escola que treballa amb metodologies d’èxit, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç, els valors humans…
Les famílies tenen un paper primordial en l’organització del centre i una possibilitat efectiva de participació i de coneixement de la vida escolar quotidiana a través de les Comissions mixtes (familiars i mestres).