“Jo també hi vull anar”. Campanya en defensa de l’educació inclusiva

Des de l’AFA de l’escola, us volem informar i demanar-vos col·laboració per a aquesta campanya:

Us presentem JO TAMBÉ HI VULL ANAR, la campanya de les famílies i l’aFFaC en defensa de l’Educació Inclusiva del nostre país.

El passat, 20 d’octubre, s’hauria d’haver celebrat el primer any d’aplicació completa del Decret d’Inclusiva, però no ha estat així! Per aquest motiu, les famílies hem engegat aquesta campanya. Hi voleu formar part?

DESCOBRIU-LA https://affac.cat/affac/jo-tambe/

📲 Compartiu també el vídeo i els hashtags de la campanya! Sentiu-vos lliures d’utilitzar-los:

#JoTambéVullAnarAClasse #CambrayFesElsDeures
#JoTambéVullAnarAlMenjador
#JoTambéVullAnarDeColònies
#JoTambéVullAnarALesExtraescolars
I gràcies a totes les famílies que, des d’arreu del territori, heu seguit batallant perquè tots els infants i joves gaudeixin del dret a l’educació sense discriminació.