Nova Comissió de Comunicació a l’AFA

comissió de comunicació informàtica

Benvolgudes famílies:

Volem informar-vos que des d’avui la Comissió d’Informàtica passa a denominar-se Comissió de Comunicació, amb la intenció de gestionar els canals de l’AFA i fer arribar a totes les famílies de l’Escola Lledoner les novetats més importants per a la nostra comunitat.

La Comissió de Comunicació té els següents objectius:

• Gestionar el web de l’escola, així com les xarxes socials Facebook i Twitter.
  • Col·laborar al manteniment dels equips informàtics de l’escola.
  • Oferir formació digital tant a mestres com a famílies.
  • Support TIC per a mestres i pares que ho requereixin.
  • Facilitar el correcte accés a les noves tecnologies de la comunitat educativa de l’escola i assegurar la plena integració a la societat del coneixement.

Aprofitem l’ocasió per recordar-vos que tant la Comissió de Comunicació com la resta de comissions de l’AFA (Sortides i festes, Decoració, Exteriors, Pedagògica, Serveis, etc.) mantenen sempre les seves portes obertes a la participació de les noves famílies que vulguin involucrar-se als projectes de l’escola.

Si us animeu a formar part d’alguna d’elles, escriviu a afa.lledoner@gmail.com i estarem encantats de fer-vos un lloc a la nostra comunitat.

Fins aviat!