Comiat curs 18-19

Avui hem tingut un comiat molt especial. Ens hem acomiadat dels nens i nenes de sisè, que han compartit amb nosaltres nou anys de la seva vida, els hem vist créixer i ens hi sentim molt orgullosos.

També ens hem acomiadat de dues mestres, la Montserrat i la Isabel, que es jubilen i deixen de fer de mestres, però ben segur que ens recordaran sempre, com nosaltres a elles.

Qui també es jubila és la Regina, la nostra conserge durant 12 anys. Ella ha vist créixer l’escola, és aquí des de gairebé els seus inicis.

Els hi volem donar les GRÀCIES per la seva dedicació, estima i compromís amb l’escola.

Aquí us deixem algunes imatges.