Comencem nou Projecte “De les coves als castells”

A 5è hem iniciat un nou projecte “De les coves als castells”.

En el projecte DE LES COVES ALS CASTELLS els nens i les nenes viatjaran en el temps per descobrir com eren els nostres avantpassats més antics, i entendran què és la història, per a què serveix i com s’estudia. I el més important: comprovaran que tots ells en formen part.

Tot ha començat amb la visita de les mestres de primer que ens demanen que les ajudem: volen que els nens i les nenes més petits de l’escola s’interessin per la història, que tinguin ganes de conèixer com eren els homes i les dones prehistòrics, com vivien els romans i els grecs antics o què es feia a l’edat mitjana.

Quin repte! Ens haurem de convertir en experts per explicar-ho d’una manera fàcil i divertida… Serem els padrins d’història dels més petits de la nostra escola. Així doncs hem posat fil a l’agulla i hem parlat del què ja sabem, del què volem saber i el com ho farem.  Tenim un munt d’informació que hem d’endreçar i organitzar. Hem utilitzat la tècnica del KANBAN per elaborar el nostre pla de treball.

Aquí us deixem una mostra del treball que hem iniciat a l’aula. Esperem que us agradi tant com a nosaltres.