Campanya per l’Educacio Inclusiva de Qualitat #JoTambéHiVullAnar

Despleguem les pancartes fins que es desplegui el Decret

Benvolgudes famílies, docents, equip directiu i comunitat educativa en general:

El pròxim divendres, 20 d’octubre a les 16:35h, us convoquem a la porta de l’entrada principal de l’escola (pati grans) per participar en una acció conjunta en favor de l’educació inclusiva.

L’acció durarà aproximadament entre 15 i 30 minuts i consistirà en penjar una pancarta de la campanya #JoTambéHiVullAnar. Es tracta d’una campanya formada per escoles, famílies i AFA d’arreu del territori per exigir que el Departament d’Educació compleixi la llei i garanteixi que tots els nens, nenes i joves poden participar al centre educatiu en igualtat de condicions (a l’aula, al menjador, a les extraescolars, a les sortides i a tots els àmbits relacionats amb el centre).

Què heu de fer?

Només cal que vingueu el divendres 20 d’octubre a les 16:35h, us convoquem a la porta de l’entrada principal de l’escola (pati grans). Nosaltres portarem la pancarta i entre totes la penjarem.

Si voleu, també us convidem a portar alguna peça de roba de color taronja (el color escollit per la campanya) i algun dibuix d’un gira-sol (símbol de la campanya), que penjarem juntament amb la pancarta.

T’ESPEREM