CAMPANYA SOCIS ASSOCIACIÓ FAMÍLIES LLEDONER 2022/23

AFA lledoner

Bona tarda, famílies,

Amb l’inici de curs, obrim la campanya d’associats a l’AFA Lledoner 2022/23. Com ja sabeu l’AFA és un grup de famílies sense ànim de lucre, que contribueix a la millora de la qualitat de l’ensenyament i els serveis que ofereix l’escola, així com al desenvolupament del diàleg i la convivència entre tots els sectors de la nostra comunitat educativa. Amb aquests objectius, al llarg del curs, es duen a terme trobades, activitats, projectes i formacions en les quals pot participar tota la comunitat.

Per fer tot això possible, us demanem la vostra IMPLICACIÓ: aportant la quota de socis i col·laborant amb nosaltres a través de les Comissions Mixtes de la Comunitat d’Aprenentatge i els òrgans de participació de la mateixa AFA.

Per a fer-vos més interessant la vostra participació, us recordem que sent socis de l’AFA tindreu dret a descomptes a les activitats extraescolars oferides per la comissió de serveis i, a més, obtindreu cobertura d’assegurança de riscos per si voleu anar d’acompanyants a les sortides que programa l’escola.

INSCRIPCIÓ/RENOVACIÓ SOCIS AFA: 07/09/21 al 30/09/21. PREU 30 €/ANY.

Tindreu disponible el Formulari Alta AFA Curs 2022_23 a la web de l’escola, a Facebook i el distribuirem a través dels grups classe del WhatsApp:

Formulari Alta AFA Curs 2022_23

US HI ESPEREM!!!!!