Enjardinem el pati de petits

Els curs passat amb els alumnes de P4 i P5 vam iniciar un projecte a partir d’una observació feta per uns alumnes que es preguntaven “Per què no hi ha insectes al pati?”.

Vam comparar els insectes del pati en relació a l’hort, al parc Lledoner i a l’entorn de la casa de colònies i vam descobrir que la manca d’insectes tenia a veure amb el nombre de plantes.

D’aquí va sorgir la proposta d’enjardinar el pati.

Des de l’equip de petits creiem que ara és un bon moment per fer-ho. Per aquest motiu us convidem a participar els dies 12, 13 i 20 de febrer, a les 16’30 hores. Us hi esperem!