El menú d’abril al menjador

foto menjador mensual 2019

Ja tenim el menú d’abril, que us podeu descarregar des d’aquí:

Narinans ofereix un producte de qualitat i un serveix personalitzat. Tots els plats s’acompanyen de pa i aigua, i estan elaborats per la cuinera de l’escola a partir d’ingredients frescos, ecològics, de proximitat i de temporada.

*L’empresa Narinans ha afegit al menú mensual, una proposta de sopar per fer a casa, complimentat amb el menú que fem a l’escola. També és important que es doni l’opció d’acompanyar els àpats amb pa. Així mateix, l’aigua ha de ser la beguda principal, ja que té un important paper regulador a l’organisme i es recomana complimentar el sopar amb un postre a base de fruita i/o làctic.

Revisat per Antonio Simón, Dietista-Nutricionista, Nº col·legiat CAT001710 Col·legi de Dietistes-Nutricionistes de Catalunya.