Voluntariat per a grups interactius.

Aquest curs a l’escola s’ha creat una comissió que té la funció de potenciar la participació de la Comunitat als grups interactius i tertúlies.

Com a Comissió, volem compartir amb vosaltres que ens estem posant en contacte amb diferents agents (universitats, residències, instituts de Granollers, centres cívics, gent del barri, exalumnes, etc.) per tal de millorar la participació en aquestes activitats.

També hem creat uns flyers dissenyats per l’alumnat de 5è de l’escola i un vídeo per poder fer-ne difusió.

En el següent enllaç podreu veure el vídeo participació voluntariat grups interactius.

Des d’aquí us animem a tota la comunitat educativa a participar en les diferents activitats que oferim i també, que oferiu a familiars, veïns o amics la possibilitat de venir a donar un cop de mà.

Flyer realitzat per l’alumnat de 5è