Temps de rodes 21-22

Aquesta setmana els nostres alumnes han pogut realitzar una sessió sobre rodes a les hores de Psicomotricitat i Educació Física.

Creiem fermament que és important que els nostres alumnes sàpiguen anar en bicicleta, en patinet entre d’altres vehicles sobre rodes, ja que aquesta pràctica té un munt de beneficis.

Anar sobre rodes no només és una activitat positiva per a la salut de les persones que ho practiquen, sinó que a més és sostenible i contribueix a la conservació del medi ambient, ja que ens permet moure’ns sense impactar en la natura o el món urbà i no contamina el planeta. Podem introduir l’hàbit d’agafar la bici per fer activitats de la nostra vida quotidiana, com ara anar a l’escola, a la feina, anar a comprar… de manera que no ens suposi un esforç massa gran treure-la de casa. D’aquesta manera, evitem agafar el cotxe i a l’hora que fem esport i salut, contribuïm a la conservació del nostre entorn.

En el següent enllaç podreu veure les fotos que hem realitzat.

Salut i rodes!