Steam 6è – Reptes Edison

Els alumnes de sisè estan aplicant el llenguatge de programació que van aprendre el trimestre passat.

Per tel cosa, estan utilitzant un robot anomenat Edison. Aquest és un robot que respon a les ordres que els alumnes li envien a través de l’ordinador i un cable de so.

De moment han après a traçar trajectòries, seguir línies mitjançant sensors de llum, esquivar objectes i fins i tot han programat un prototip de rumba que neteja un perímetre delimitat per una línia de color negre.

Continuem desenvolupant totes les capacitats que ens ajudaran a elaborar el projecte VallèsBot, que aquest any tracta el tema de l’aigua.

Aquí veiem com superen cadascun dels reptes.