Setmana de Carnestoltes a 6èA

Aquesta setmana no ha sigut com les altres perquè com s’apropa carnestoltes ens havíem de vestir com deien les consignes de l’escola.

Dilluns havíem de venir a escola vestits sense sentit. Tot i venir ben estrafolaris, vam fer classe normal. A la tarda vam fer educació física amb l’Aleix d’anglès que juga a handbol fora de l’escola i en sap més que el Benjamí. Dimarts havíem de venir en pijama i va ser molt divertit. Dimecres vam anar a escola ben elegants.

Dijous era “dijous gras” i, a part de portar els cabells i la cara pintats vam anar a esmorzar truita al parc del Lledoner. A la tarda vam fer les activitats normals.

Divendres tocava avançar amb el projecte d’aquest trimestre i després del pati vam acomiadar a la Carla de pràctiques fent un pica-pica i posant música. Va ser divertit ballar tots a la classe. A la tarda vam celebrar el carnestoltes disfressant-nos lliurement.

Nawal