Ruta Modernista per Granollers 4t.

L’alumnat de 4t hem treballat durant aquest segon trimestre el projecte del Modernisme relacionant-lo amb la nostra comarca, el Vallès Oriental. Per aquest motiu, els infants han fet una bona recerca d’informació sobre alguns dels edificis modernistes de Granollers. Durant unes setmanes, en parelles, han investigat l’any de construcció de l’edifici, qui va ser l’arquitecte i la persona que va encarregar l’obra, les característiques més importants i trets modernistes de l’edifici i la utilitat d’aquest, tant en l’origen com en l’actualitat. A través del treball per projectes, l’alumne és el protagonista fent-se responsable del seu aprenentatge. Com a resultat d’aquesta investigació i recerca d’informació, els infants han preparat unes presentacions d’aquests edificis modernistes i han sigut uns guies magnífics! Han fet una gran feina, que s’ha vist reflectida aquest matí en la nostra Ruta Modernista.

Cliqueu a la imatge per veure més fotos!!!