RACONS.

Durant aquest trimestre hem estat fent els racons de treball, on realitzem tasques per treballar matemàtiques, treball de traç i reconeixement de lletres, creativitat, construccions, puzles i Steam.

Els racons ens permeten organitzar l’aula en petits grups, cadascun dels quals realitza una tasca determinada i diferent. Poden ser de treball o de joc.
Segons el tipus d’activitat alguns racons necessiten ser dirigits pel mestre. En d’altres els nens/es poden funcionar amb força autonomia. Organitzats en grups reduïts, els nens i nenes aprenen a treballar en equip, a col·laborar i a compartir coneixements. Els racons també potencien la seva iniciativa i el sentit de la responsabilitat. Els/les mestres portem un control de manera que cada nen/a vagi passant al llarg d’un període de temps (setmana, quinzena,…) per tots els diferents racons de treball. Va bé que hi hagi més d’un mestre a l’aula de manera que cadascú s’encarregui d’uns racons concrets. Treballar per racons ens permet dedicar una atenció més individualitzada a cada nen/a, planificant activitats d’aprenentatge adaptades als seus coneixements previs.

A continuació podeu veure unes imatges de diferents activitats de racons.

Imatges dels SOMIATRUITES

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>