Racons de llengua

Els racons són una metodologia que ofereix, als alumnes, la possibilitat, d’aprendre des d’una posició molt més activa i autònoma, contribuint al desenvolupament.  A més, l’organització multinivell dels mateixos afavoreix el respecte per les diferencies individuals de l’alumnat tant en ritme de treball com en nivell d’aprenentatges possibilitant que els alumnes pugui anar desenvolupant confiança i seguretat en ell mateix. Les activitats presentades als alumnes en cada racó busquen promoure el joc com a via per arribar a l’aprenentatge de les capacitats i objectius determinants en cada racó.

Descobrim les lletres, confeguim, escrivim paraules i els nostres noms, utilitzem el dimo, esoltem contes, parlem i ens expressem oralment…

P4. Els planete

Planetes. 2n.trimestre