Quin taller de música!

Els alumnes de 5è hem anat a fer un taller de música a l’escola Municipal de Música J.M.Ruera. Ens ho expliquen:

“El dia 9 de novembre 2018 vam tenir la sortida a l’auditori de granollers el 5éA de l’escola Lledoner. Vam arribar a l’auditori, ens vam asseure i ens van ensenyar cançons i poemes per a col·locar-los ritmes. Uns companys van participar donant-li ritme amb el professor amb uns pals de bambú. Al final, vam practicar per col·locar-li ritme a una cançó: alguns companys van tocar instruments, altres cantàven… tot va ser gravat i després el vam escoltar.”

Aquí teniu un vídeo de tot el que vam fer… i de quin va ser el resultat final!