Quant pesa la carbassa?

Hola a totes i tots!

Ja tornem a ser aquí. Aquests dies de castanyada hem aprofitar per proposar un joc a la resta de la comunitat de l’escola; gràcies a un regal que ens ha fet una família de la nostra comunitat, hem pogut posar a l’entrada de l’escola una carbassa gegant.

Els nens i nenes dels diferents grups han pogut baixar a mirar-la i intentar esbrinar quan pesa. Enguany no l’hem pogut tocar com a mesura de seguretat (però l’hem pogut observar, olorar i comparar).

Avui, hem baixat per pesar-la i hi ha hagut dues persones que s’hi han apropat molt així que han estat les guanyadores. Felicitem a la Vinyet de 1rB i la Binta de 3r C ! ! !

I ara, ens acomiadem els mestres, per deixar pas als alumnes de 5è, que seran els encarregats de realitzar les pròximes entrades en aquest bloc.