Propostes Pressupost Participatiu

El 16 d’abril la comissió econòmica del Consell Escolar es va trobar per validar les propostes rebudes en relació al pressupost participatiu.

De les sis propostes rebudes, tres s’adequaven als requisits establerts a la convocatòria i tres es van desestimar.

Les tres propostes que complien els requisits es detallen a continuació. D’entre aquestes propostes s’escollirà una a través de l’enquesta anual que es fa arribar a famílies i mestres. Els alumnes també tindran vot a través de l’assemblea de representants d’aula.

1. Robòtica per a tothom:

Comprar 10 packs de Lego WeDo 2.0. Aquests packs porten moltes activitats que es podrien fer a classe en grups de 2 alumnes per pack. Aquests packs permeten assolir coneixements en pensament seqüencial, matemàtiques, tecnologia i programació de la forma més divertida i efectiva. Cada pack disposa de 40 activitats i propostes diferents per a explorar els diferents nivells o cursos. Inclou material didàctic i de formació per a professors i/o pares.

2.   A l’ombra dels arbres:

Volem ombra al pati de primària. Hi ha moltes raons per estimar els arbres i n’hi ha una de molt poderosa: fan ombra! Estudis demostren que una bona ombra poden fer baixar entre 6 i 8 graus la temperatura i a prop d’edificis poden reduir fins un 30% la necessitat d’obrir l’aire condicionat. Per gaudir d’aquesta gratuita i valuosa ombra cal que l’arbre tingui unes bones dimensions i que la copa sigui el més espessa possible.

3. Material pati:

Dues estructures, una pel pati de petits i una pel pati de primària:

– Circuit d’aigua per exterior format per un conjunt de troncs i una plataforma. Tres canals de 140cm més PLATAFORMA. La distribució de l’estructura es pot adaptar a l’espai i als seus condicionants. També es pot fer a MIDA. Edat recomanada : 0-12

– Pont amb corda per la pràctica del equilibri i psicomotricitat. Pont de corda sintètica amb textura natural. No inclou la base de cimentació. Mides : 430cm de llarg (es pot fer a mida). Edat recomanada : 3/6 – 6/12